donderdag 2 september 2010

De kine marteling part one!

Waarom betaalt een mens iemand om hem pijn te doen? Schuilt er in ieder van ons een SM'er? Of zijn de legendarische woorden van Bruce Willis voldoende:"thrust me, I've done this shit before!" anyway
vandaag heb ik mijn eerste martel sessie bij de kine achter de ru... eeeuh achillespees! Man alles doet pijn, ik had gehoopt op een lieve hand, maar ik kreeg de handen van Kathleen, die me een jaar of zeven geleden ook al behandelde in Hoboken. Toen was het mijn knie die onder handen werd genomen. Ik stel me nu wel de vraag hoe klein de wereld wel niet is. Deze middag nog een vreemdere ervaring gehad, collega van me deed een handoplegging en shit dat werkt. Of dit tussen mijn oren zit laat ik in het midden, ik blijf een man van de wetenschap.Nu ga ik slaapje doen, morgen is het echt eindelijk zover...
Jippikajee maddafakker! ;)
Tot blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten