woensdag 1 september 2010

DreamTeam dag

Het is zover, het verlossende mailtje van Ramiro is er! Vrijdag om 11u30 in Hotel Zuiderduin (met Rob de Nijs op de homepage) te Egmond aan zee… Ik ben zo gelukkig als een kind dat zijn brief naar de sint schrijft. De dagindeling ziet er redelijk relax uit; 11u30 starten, tegen 13 arriveert Rob (en neen, niet De Nijs, maar Rob Veer). Onmiddellijk een mail naar Koen gestuurd met de vraag hoe we verder gaan. Gezien men respect moet hebben voor mensen die ouder zijn dan jezelf, heb ik Koen gebombardeerd tot leider van de bende. Als het misgaat, is het allemaal zijn schuld :-)

Dus Gwendolyn gaat naar Koen, Koen rijdt naar mij en ik neem de Belgische ploeg mee naar Egmond. Misschien mijne tri-coloren hoed eens gaan zoeken. ’s Avonds blijven we in Egmond eten en vertrekken daarna op een redelijk uur naar huis… Dat wil ik nog wel zien gebeuren ;-) Als wederdienst kreeg ik van the boss te horen dat ik chef resto werd, what goes around, comes around, you’l see :-) We zien wel, ik kan echt niet wachten. Het zal er snel zijn, vanavond wordt mijn haar nog geknipt (moet goed op de foto’s staan), morgenvroeg is het kine-tijd en morgen op tijd in ons bed!

Tot blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten