maandag 6 september 2010

Wie heb ik aan de lijn?

Hallo hallo? Vandaag belde Ramiro met de vraag hoe we het vonden. Zoals het hoort hebben we eerlijk geweest, maar met de nodige positieve accenten te leggen op hun goed werk.

Ik vond het vooral een leuke groep, de spullen die we kregen zijn fantastisch! Enige kant opmerking dat ik had was dat we niet de nodige uitleg kregen voor ons super gerief. Mijn hartslagmeter krijgt een tweede kans, uiteindelijk moet ik ook eens leren met veranderingen om te gaan in het leven.

Vandaag nog eens naar de kine gegaan, ik moet mijn ontstekingsremmers blijven nemen zolang de behandeling bezig is. Het deed opvallend minder pijn dan de vorige keer, ik hoop dat ik stilaan terug kan gaan lopen. Rob mag zijn schema sturen, ik ben er kei hard klaar voor! :)

Nog een rustig avondje voor de boeg, morgen naar de trouwzaal en nog de laatste dingen regelen. Nog 5 dagen en het is zover!

Het is een korte blog, maar er is niet veel te vertellen!

 

Tot blogs!



__________ Informatie van ESET NOD32 Antivirus, versie van database viruskenmerken 5428 (20100906) __________

Het bericht is gecontroleerd door ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten