zondag 5 september 2010

much against everyone's advice

Er waren een aantal dingen die ik niet meer mocht doen, namelijk lopen en alle andere zotte dingen die mijn achillespees zouden belasten.

Dus wat deden we deze middag? 5 km gaan lopen. We hebben gerief gekregen van onze sponsors, dus die moeten gebruikt worden. Strak in het pak ben ik dan de volle 4.75km gaan lopen. Mijn favoriet rondje met twee rondjes in Hof De Bist. Achillespees: alles in orde. Maar onze kledij was gewoon te warm. Het is natuurlijk dan ook kledij voor de halve marathon in Egmond, het eerste weekend van januari! Dus dat vestje was snel uit, maar de hartslagmeter bleef maar piepen en heb uit miserie dan maar de band uitgedaan en verder gelopen. Er zijn een aantal dingen dat ik mis aan de Timex Ironman; één ervan is de afstandsmeter. Voor een toestel dat zoveel geld kost en zo ingewikkeld is, verwacht je wel dat het state of the art is. Ik kan er zeer slecht met werken, maar ik wil tegen Egmond dit toestel begrijpen, doorgronden, me verder met ontwikkelen als loper. Saucony heeft onze kledij en schoenen verzorgd. Ik heb de Saucony Progrid Guide 3’s gekregen. Er is maar 1 woord waardig voor deze schoenen UN-FUCKING-BELIEVABLE! Zo zalige schoenen, ik loop op wolkjes! Ik heb er mijn rondje mee gelopen en ik kwam thuis aan en besefte toen maar pas; damm ik heb zelfs nog geen seconde last gehad. In de Amerikaanse versie van Runner’s World stond deze schoen ook goed aangeschreven als long distance running shoe. Dat deed me denken aan een scène van Allo-Allo; I was just pissing by your caffoe when I saw the long distance dick laying death on the ground! (Officer Crabtree).. Anyway; morgen worden we geïnterviewd en gaan we feedback mogen geven. Ik ga morgen hoe dan ook een mailtje sturen naar Romario, moet een aantal dingen zeggen voor het interview. Het is een ongelooflijke eer om in het Dream Team te zitten, er is weinig dat je als amateur loper kan bereiken, maar dit is toch wel één van de meest coole dingen!
Tot blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten