maandag 30 augustus 2010

Het verdict

Vandaag om 16u was het zover; bezoek bij Dr De Swaef op de Lelieplaats te Hoboken. Al jaar en dag mijn huisarts, zelfs nu we in Ekeren wonen denk ik er nog niet over om te veranderen, zo goed is ze nu eenmaal! Maar vandaag was ze weer haar goede zelve, in mijn nadeel. Ontstoken achillespees is het verdict. En hoe lang gaat dat duren vroeg ik? Dat kan weken tot maanden zijn… maar pruttelde ik tegen; ik ben bij het Runner’s World Dream Team en dat is allemaal jouw schuld! Maar schuldgevoel aanpraten hielp niet. Drie keer per week kine en rusten. Dus even niet lopen, zal maar al een mail naar Rob sturen dat ik de slechtste van de klas word. Maar ik zal vrijdag meegaan en doorbijten, de ontsteking zal wel minderen.

Voor de rest geen nieuws van het runner’s world team, enkel een snelle info vraag over onze schoenen. Ik denk dat ze het daar vreselijk druk hebben om alle voorbereidingen te treffen. Ben echt benieuwd! Koen heeft gisteren in onze naam een mail gestuurd naar de organisatie, maar we zijn niets wijzer geworden.

We zullen wel zien zeker?

Nu eten en plakken erna, nog 12 dagen en de trouw is er!

 

Tot blogs!



__________ Informatie van ESET NOD32 Antivirus, versie van database viruskenmerken 5409 (20100830) __________

Het bericht is gecontroleerd door ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten