zondag 21 november 2010

Een koude week

Hellow bloggertjes!
Het is weer een week geleden dat ik gepost heb, dus hoe zag deze week eruit? Het was recuperatie week, heb weinig gelopen; op aanraden van de Coach mocht ik niet harder of verder gaan lopen, gewoon het trainingschema respecteren.
Maandag 15/11: platte rust, gewoon gezellig met m'n vrouwke in de zetel gelegen en niets gedaan :)
Dinsdag 16/11: Vandaag moest ik normaal trainen, maar omdat we naar de bank moesten en ik erna naar de dieëtiste moest, heb ik hier rust ingevoerd. Training gaat morgen door. Doordat mijn gewicht weer was gestegen, heeft mijn dieetiste een redelijk zware ingreep voorgesteld: sap-kuur! Wtf; enkel leven op sapjes, thee en water. Dat moet ik eens gedaan hebben in mijn leven!
Woensdag 17/11: 15 in Z1 + 45 in Z2 waarin 3 x 10 in Z3 p=5. Dus vertaald; 15min opwarmen, daarna 45min wat harder lopen, waardat ik 3*10min mag doorlopen met tussen de doorloopsessies 5 min pauze. Dit is niet wandelen of stoppen, maar rustig uitjoggen. In totaal 10km gelopen, dit liep heerlijk. Mijn polar doet het super!
Donderdag 18/11: de training die ik normaal op woensdag had: 30min in Zg- Hiervoor wat vroeger opgestaan en gaan lopen voor dag en dauw. 30min waar ik 4km op heb gelopen. Of geslentert; dat kan ook. Het is heel moeilijk om mijn hartslag onder de 120 te houden voor die Zg-
Vrijdag 19/11: deze training ook met een dag verzet, moesten naar mijn mama haar toneelstuk gaan kijken. Ik heb er geen seconde spijt van gehad! Wat een super zalig stuk zeg! Daar heb ik dan ook mijn laatste duvel gedronken van de week; morgen begin ik aan mijn sap dieet; jiakes!
Zaterdag 20/11: Vandaag dan de 60 in Zg- @10. Dus 50min rustig aan en dan de laatste 10min elke minuut 15 passen versnellen. Liep lekker, geen problemen vandaag, hoewel ik begonnen was aan mijn sapkuur. Veel water drinken en een beetje soep eten, hoewel dit niet echt de bedoeling is :)
Zondag 21/11: Redelijk vroeg opgestaan; man wat was het koud! Vandaag moest ik 30min Z1 + 15 in Z2-3 + 15 in Z1 + 10 in Z3-4 + 5 in Zg-. Het leek me redelijk goed te gaan, hoewel ik nog een beetje moe was. Deze run was gedoemd om te mislukken. Na 6km was ik bevrozen, ik zag het niet meer zitten en ben terug naar huis gegaan; gevolg: dit jaar heb ik al 999.83km gelopen. Komaan e! Bijna 1000km! God straft onmiddelijk. Ik ga volgende week 5 keer lopen, deze maand zal ik eindigen rond de 150km denk ik.

Wat de sapkuur betreft; doe dat niet als je zin hebt om wat af te vallen, doe het om te ontgiften ;-) Ik zal blij zijn dat het woensdag is; terug normaal voedsel :p

Tot loops!

1 opmerking:

  1. En jij zegt dat ik goed bezig ben... Jij kan er ook wat van hoor!
    Dit is alweer een stevig weekje. Volhouden!!

    BeantwoordenVerwijderen