zondag 28 november 2010

Een tamme week

Er is weer een hele week voorbij sinds mijn laatste blog. Momenteel lukt het aardig om elke week uit mijn pen te kruipen. Deze week was gestart met de sapkuur. Gezien ik daar redelijk van verzwakte, heb ik besloten toch maar wat meer pauze te nemen deze week. Zaterdag hadden we een wedstrijd, de natuurlopen van Lyra en daarom is ons schema een beetje aangepast.
Dus hier komt het overzicht van de meest tamme week in maanden!
Maandag 22/11: rustdag; dus ook niets gedaan wat ik niets moest doen!
Dinsdag 23/11: 3 x (10 in Z1 + 5 in Z3) dus met andere woorden 3 keer lange versnellingen van 5minuten met 10 minuten rustig loslopen er tussen. Vandaag moest ik weer later werken en moesten we op bezoek bij vrienden. Ik was dan ook mijn laatste dag van de sapkuur aan het afwerken en heb dan ook maar besloten om niet te gaan lopen.
Woensdag 24/11: 30min in Zg- Vandaag had ik veel vroeger gedaan dan anders, maar we moesten dan ook naar de winkel en het goot, maat het goot bakken uit de lucht. Dus ik had weer een excuus klaar: niet gaan lopen vandaag
Donderdag 25/11: rustdag en niet anders dan de rest van de week eigenlijk
Vrijdag 26/11: 20 in Zg- @10: apenstaartjes lopen! Vandaag een halve dag genomen want mijn dreamteam-genootjes kwamen de dag erna bij ons thuis op navergadering. Eerst een nieuwe mixer gaan kopen en dan maar begonnen aan de voorbereidingen voor de hapjes. Tiramisu en chocomouse en dan alles gesneden voor de hapjes, zodat Kristien wat minder werk heeft op zaterdag. Ik had gerekend dat ik op tijd gedaan ging hebben om dan nog 20min te gaan lopen. We moesten ’s avonds nog naar Geert Hoste, dus ik moest rond 16u gaan lopen want om 17 vertrokken we naar ’t stad. En wat denk je; ja hoor ik heb weer geen meter gelopen! SCHANDE!
Zaterdag 27/11: Vandaag was het zover: de Lyra-natuurloop! Yeah yeah yeah! 10km knallen! Alle het was eigenlijk 10.6km. op 48:50min (13.02km) heb ik em afgewerkt. Ik was er zo van overtuigd dat ik een nieuw pr ging lopen, maar het lukte niet… Ik heb nog 4 kansen, maar ik hoop de 18de december toch nog eens te stunten en mijn record nog aan te scherpen dit jaar. De andere hebben toch ook een serieus gat vandoor gegaan! Onze Koen is als eerste binnen gekomen op 42:07 (20ste plaats), dan was het aan Gwendolyne: 42:31 (25ste plaats) en ze was dan ook de eerste dame. Op 48:50 was het mijne toer (81ste plaats). Ton was 104de op een tijd van 51:25. Glen liep een persoonlijk record op 53:49 en was 127ste. Onze coach was op dezelfde tijd binnen en 128ste van de 292 lopers op de 10km. Dus BelgiĆ« – Nederland: 3-0 =) Na de loop zijn we dan naar Ekeren gekomen en heeft Kristien ons verwend met lekkere hapjes en een goed soepje. Uiteindelijk was het hier een lekker drukke, zotte bedoeling! Om 20u zijn de laatste Dreamers vertrokken. Wat een geslaagde dag!
Zondag 28/11: Vandaag naar de schoonmama geweest. Deze morgen was ik om 7u al wakker, ben blijven liggen tot 8u30, daarna opgestaan en rustig gedoucht en een echte lazy Sunday tegemoet. Normaal was ik van plan om te gaan lopen. Maar aangezien ik er niets van heb gebakken deze week, was ik niet van plan om dat te veranderen op een zondag ;-)
Deze maand zit ik amper aan 104km en moet nog maar 45min lopen in Zg-. Maar Rob had het gezegd dat dit een recuperatie weken gingen worden. Ik hoop alleen dat het op ’t werk een beetje rustiger gaat worden, dat ik terug meer kan gaan lopen. Nog 42 dagen en het is Egmond time! Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen!
Tot blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten