woensdag 25 augustus 2010

auw auw auw dat doet pijn!

Toen ik deze morgen mijn schoenen aandeed voelde ik weer die stekende pijn achteraan mijn linkervoet… mijn achillespees is ontstoken en het gaat van kwaad naar erger. De planning vandaag was om met de fiets over de Scheldelaan te knallen, werken en terug naar huis te rijden. Daarna naar Hoboken lopen om Stien haar auto op te halen en dan rustig te genieten van een avondje alleen thuis. Dat WAS de planning. Mijn achillespees blijft me teisteren en ik raak er maar niet vanaf, zalfjes, pijnstillers, ontstekingsremmers, niets helpt. Dus wordt het tijd dat ik naar de dokter ga…

Dus vandaag gefietst en voor de rest een relax avond gehad. In bad met een goed boek (ok jij mag misschien Milieu recht en administratie niet boeiend vinden, maar ik vind het de max :)) en een glasje wijn gewoon relaxen. Daarna eten maken (mijn liefste vrouwke had een lekker light gerechtje klaar gezet) en bloggen. Soms moet een dag niet meer hebben dan dit.

Vandaag weer met Koen gemaild, echt een toffe kerel. Het begon al met het vertrek naar Egmond volgende week. Waarschijnlijk moeten we naar Egmond en waarschijnlijk moeten we daar om 10u zijn. Als we geen risico willen nemen, moeten we tegen 6u vertrekken. Buiten dat het veel te vroeg is, gaan we file hebben. Voorstel van Koen: we overnachten daar in een B&B. Aangezien ik 8 dagen later mijn ja woord geef aan Kristien, leek het me een goed idee om dit te overleggen met haar. Zij vond het ok, dus daar zitten we ook weer safe. Koen zijn reactie hierop: “We kunnen er een vrijgezellenavond van maken :-)” I’m really starting to like this guy! We spreken verder over blessures, zwemmen en compressie kousen. Het lijkt alsof we elkaar al maanden spreken. Hij is, net als ik, enorm curieus ;)

Morgen is het weer en dag en vrijdag is het vooral dokters tijd!

Tot blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten