donderdag 19 augustus 2010

Dream team!

Vandaag was weer zo een dag op het werk. Geen abnormaliteiten; geen brand, doden of andere spannende dingen; just another day at the office. Tot het een uur of drie werd... Toen kreeg ik telefoon. Mijn normale oneliners als 'dit is het antwoordapparaat van Timothy Van Goethem..." heb ik maar achterwege gelaten. Aan de andere kant klonk een Nederlandse stem. "Spreek ik met Timothy Van Goethem?"Mijn hart sloeg een paar slagen over, dit kon niet waar zijn! "U spreekt met Runner's World, u hebt zich kandidaat gesteld voor het Dream Team?" ik: "Ja natuurlijk!" "Ik bel u om te zeggen dat u geselecteerd bent voor het dream team" ik: ik werd gewoon zot! Het dream team! Onder leiding van Rob Veer, loop goeroe, ga ik aan de Egmont Halve Marathon beginnen... miljaar!!! Wat zijn de voordelen? Je krijgt een prof begeleiding, kleren, schoenen en een hartslagmeter. Prof begeleiding... van Rob Veer! De Nederlandse loopgoeroe... het lijkt me echt wel iets!
De zenuwen gieren me door het lijf; wie zijn de andere 5, ga ik een mooie tijd kunnen neerzetten, ga ik het kunnen en vooral; ga ik ervan genieten?
Ik hou jullie op de hoogte!
Tot Blogs!

1 opmerking: