maandag 23 augustus 2010

Een druilige maandag

De werkweek dient om te bekomen van het weekend. Vandaag is het hard nodig om te bekomen.

Gisteren nog gaan eten met Devin en Anja in El Torro Loco. Buiten dat het gezellig en niet laat was, was het weer eens veel te lekker.

Vandaag was dan ook met heel veel moeite dat ik opstond om 06u. Het regende, excuseer, het goot. Maar ik had gezegd dat ik vandaag met de fiets naar het werk ging, dus doen we dat ook. Kristien kwam een half uurtje later, half slaapdronken, de keuken binnen met de woorden;'gij gaat niet met de fiets naar het werk!' ik: 'maar liefje toch, het zijn wat druppeltjes' Kristien:'waarom regent het dan binnen langs onze dampkap?' mmm daar kon ik redelijk weinig tegen opbrengen buiten bla... Tien minuten later was het gedaan met regen. Helm op en hupa, met de fiets naar het werk.

Op de scheldelaan kom je meestal andere fietsers tegen en kan je tegen 35 a 40km/h met de mountain bike (ja dat is echt snel). Vandaag was ik de lone ranger op de laan. Tegen een tempo van 28km/h gemiddeld en eer hartslag van 168 ben je niet echt atletisch bezig. Maar toch, het is beter dan niets doen.

Gisteren heb ik een redelijk lange babbel gehad met Koen. We hebben al afgesproken dat we de 3de met z'n 3 samen naar Egmond rijden. De Belgen al direct 6u samen in de auto. Dat gaat de team spirit wel ten goede komen. Ik kijk er echt naar uit, hoeveel keer ik het nog ga zeggen weet ik niet, maar het is nu eenmaal zo :) Deze morgen kreeg ik een mail van Rob (en kort daarna van Koen) om een aantal zaken in te vullen voor het loopschema… Man, dat is echt veel dat je moet invullen! Maar geen probleem! Aangezien ik op het werk geen internet heb, even op de iPhone. Ik verzend alles; blijkbaar mijn pr op de 15km niet ingevuld; gevolg alles kwijt. Terug opnieuw! Later dan maar, als ik op de trein zit.

Vanavond nog 20km fietsen en daarna naar Geel. Niet lopen vandaag, dat zal voor woensdag pas zijn, morgen bbq… wat een goed voornemen voor mijn dieet… :)

Tot blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten