zaterdag 21 augustus 2010

De eerste virtuele kennismaking

Een eerste indruk, daar ga je nu naar op zoek en FaceBook is daar je gedroomde partner in! :-)

Gwendolyn en Glen zijn de eerste die ik spreek. Met Glen blijft het bij hoi en proficiat, daarna riep het eten me.

Met Gwendolyn heb ik even aan het tetteren geweest. Het was al direct een aangenaam gesprek. Goed begonnen is half gewonnen.

Buiten dat je samen in het dreamteam zit (wat voor ons lopers een beetje een status op zich is), ga je ook samen de halve marathon van Egmond lopen.

Dit wil ook zeggen dat je moet gaan voelen waar de sterktes zitten van de andere. Gwendolyn de Deyne heeft ook de Classic gelopen dit jaar in Tessenderlo. Daar had ze de 10km in 37min en 57sec gelopen, dat is een gemiddelde van 3:48min/km! Dat is in mensentaal: SNEL! Natuurlijk zocht ik verder naar haar resultaten; de 5kmin Oostende op 18min37sec (3:44min/km), Ladies Run op de 10 miles: 17min57sec (3:36min/km) en in Kortrijk won ze de 5km op 17min08sec (3:26min/km). Ik hou me nu even sterk met te zeggen; ze doet maar 5km… maar ik vrees dat ze hoe dan ook sterker is dan ik :D De volgende waar ik achter gezocht heb is de 3de Belg in ons midden: Koen Van der Jeugt. Geboren in 1970 en gepassioneerd fietser. Over hem vind ik geen loopgegevens, maar sporty is ie wel. Van Glen Denneboom vind ik dat hij in 2009 de Dam tot dam heeft gedaan, 10 engelse mijlen en dat op 1u37min37sec, dat is een gemiddelde van ongeveer 6min/km of 10km/h. Martijn Smit (die heb ik nog niet gevonden op facebook) heeft die zelfde dam tot dam gelopen op 1u18min46sec, das iets trager dan ik de 10 miles van Antwerpen heb gelopen. In totaal was hij 602de van de 6027, wat een verdienste op zich is. (ter vergelijking, ik was 1915de van de 14816 lopers op 1u18min38sec). De laatste die ik nog zoek is Lieke Van Laar. Op haar facebook pagina vind ik een aantal loopfoto’s maar wedstrijden vinden waar zij al heeft gelopen is een moeilijkere opdracht. Geen dam tot dam in 2009 maar wel een Utregse Meidenloop (5km) op 28min49sec, een 10.41km/h. Niet slecht!

Aan de foto’s te zien is het een heel gevarieerd team, ik kijk hoe langer hoe meer uit naar de 3de september. Mijn achillespees ontsteking begint stilaan weg te trekken. Als alles goed gaat, ga ik morgen op de Finse piste lopen. Zoals coach mario me gebied; niet te ver ineens. Met een Finse piste van 350 meter? Zal geen probleem worden :-) Morgen nog eens een start to runneke doen, Evi; HERE I COME!



Tot blogs piepz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten