zondag 22 augustus 2010

Lazy sunday

Deze morgen vroeg opgestaan. Om acht uur liep mijn wekker af, snel uit bed gesprongen en ontbeten. Op StuBru weerklonk hespenrol! Een teken? Hespenrol, aka heads Will roll van de yeah yeah yeahs is mijn nummer om elke wedstrijd mee te starten. Het heeft een ideaal ritme om te starten. Het begint rustig en daarna is het knallen geblazen! Even iPod aan de pc gehangen, S2R deel 2 les 11 erop gezet, moest van coach Mario rustig beginnen. Naar het fort van Merksem gereden, om te constateren dat ik mijn podje niet bij had. Dus geen afstandsmeting vandaag. Och ja, het was al weer een maand geleden dat ik gaan lopen ben, dus deze log er niet bij zal het verschil niet maken denk ik dan. Een maand niet gelopen... Schandalig! Maar met de dodentocht wou ik geen risico lopen. 100km wandelen in minder dan 24u is niet te onderschatten. Maar na een week recuperatie zijn we er terug klaar voor.
Vandaag voor de rest gaan we nog even fietsen en op reuzenjacht. Daarna gaan we met Anja en Devin nog een torro loco'ke doen. Vanaf morgen: dieet! Weegschaal gaf deze morgen 78kg aan, ik wil voor de feestdagen nog 5kg eraf zodat ik op 75kg zit met de egmond halve marathon. Gisteren hebben we nog 18km gaan fietsen en rustig avondje afgesloten met een Duvel in hof de bist te Ekeren. Het was wel leuk om eens niet voorbij te vlammen maar zelf op het terras te zitten. Hof de bist is mijn favoriet rondje. Exact 1km lang en zachte ondergrond. Je moet een brug over als je van hier komt; dus fartlek is ook geen probleem.

Tot blogs mannekes!

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten