zaterdag 28 augustus 2010

the heat is on

Vandaag had ik gehoop terug te gaan lopen met een paardenmiddel van de dokter. Probleem: collega was ziek en ik kon geen paardenmiddel meer krijgen…

Dus ten vroegste maandag kan ik naar de dokter. Vandaag hebben we dan onze trouwringen gaan halen en daarna iets gaan eten in Gent. Nu blijkbaar, de moment dat ik op de Vrijdagmarkt liep, liep Gwendolyne daar ook! Dat bleek toen ik op FaceBook de foto’s van deze middag heb geupload. Dus wij hebben een hele tijd aan ’t tetteren geweest over gewicht, snelle tijden en gear, good gear :)

Hoewel lopen geen modeshow is, hechten we er wel belang aan hoe we eruit zien. Ik loop vooral in tshirts van wedstrijden en een shortje dat ik ooit heb gekocht in den decathlon. Maar een beetje ijdel zijn we wel, proberen er voor te zorgen dat alles een beetje bij elkaar past. Het meeste belang hecht ik aan mijn schoenen. Ik ben echt verzot op mijn structure triax+ 13. Ze lopen gelijk je op wolkjes zou lopen. Dat is de verdienste van het runner service lab (Rslab) waar je een degelijke begeleiding krijgt en waar ze je niet met de duurste maar de meest perfecte schoen voor jou voet naar huis sturen.

De spanning begint op te lopen, het is al zaterdag en hebben nog niets gehoord van Ramiro… maar waarschijnlijk zal alles wel los lopen :-)

Sebiet gaan eten met de vrouw en haar nichten, morgen hopelijk niet te pijn aan de achillespees en dan toch nog eens proberen te gaan lopen…



To be continued!


__________ Informatie van ESET NOD32 Antivirus, versie van database viruskenmerken 5404 (20100828) __________

Het bericht is gecontroleerd door ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten