vrijdag 20 augustus 2010

Officieel

Het is zover! Kijk een wie er officieel in het dream team van Runner’s World zit:

http://www.runnersweb.nl/Runners-World/Dreamteam-inschrijving.htm

 

het is echt een droom die uitkomt. In totaal zijn we met 6 personen.

Zover mijn geografische kennis nog accuraat is; 3 Belgen en 3 Nederlanders.

2 dames en 4 heren. Even snel gefacebooked en gekeken wie dat wie is :-)

Het lijkt me nog steeds een droom, nog even wachten en ik word wel wakker?

Ramiro Ameneiro is onze contactpersoon samen met Ton de Best. Rob Veer is onze trainer en coach.

Elke maand zullen er vorderingen zijn te lezen in de Runner’s World. Ik heb al snel een abonnement genomen!

Twee jaar geleden stopte ik met roken en nu sta ik in het Dream Team… gek hoe de dingen kunnen lopen… :D

Met wat geluk kan ik vanaf zondag terug trainen, er moeten kilo’s af, kilometers afgelegd worden, het is gedaan met "Die verdammte spielerei", nu is het menens!

Zal al eens beginnen met zondag de Finse Pinten op te vliegen :-)

 

Groeten en tot blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten